HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 8

2010.11.08. 19:09 Nofertete

Tegnap már este is bevettem a gyógyszert, ma egy igazán furcsa álomra ébredtem. Amikor próbákoztam legutóbb ezzel a módszerrel leszokni, pont emiatt hagytam abba, mondjuk akkor nem "furcsák", hanem elviselhetetlen rémálmaim voltak. Most nem rémálmom volt, hanem tényleg furcsa... Ami döbbenetes ezekben az álmokban, hogy nagyon-nagyon "élőnek" tűnnek, olyan részletességgel lehet őket "átélni" mintha ténylegesen valós lenne. Az előző próbálkozásomnál rémálmaim voltak, az nagyon megviselt. Most még csak furcsa. Remélem nem lesznek rémálmok, az kiborító lenne... Kicsit félek a rémálmoktól...

Dohányzás: már nagyon nem esik jól, de rágyújtottam ma is többször. Mintha az agyam "tiltakozna", de persze gondolom még nekem kell átlendülnöm egy bizonyos ponton, hogy ne gyújtsak rá, amikor eszembe jut. Mindenesetre már kicsit kevesebb, mint a felét szívom, mint korábban.

Érdekes még, hogy tegnap este nagyon nehezen ment az elalvás, 2 órán keresztül teljesen éber voltam a sötét szobában, 11-től próbálkoztam, hajnali egykor még láttam az időt az órán. Közben persze pörgött az agyam, mindenféle teljesen lényegtelen dolgon, vagy problémán, amit ilyenkor úgysem lehet megoldani... de a teljesen ostoba kérdéseken is sokat töprengtem, mint pl. milyen érdekes hogy a digitális 2-es fordítva ötös... :D hány óra lenne, ha tükörből látnám... :D ezen a témán szerintem - így utólag - simán elvoltam jó pár percet...

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás álmok leszokás furcsa

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr572434331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása