HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 26

2010.11.26. 15:38 Nofertete

Csoportterápia:

Ma újra megerősödtem magamban, jó úton haladok. Emlékszem milyen félve mentem el az elsőre, ahhoz képest alig vártam a mai találkozót. Igen, bíztam benne, hogy besöpörhetem az elismerést, és büszke lehetek magamra. Ez kívülről olvasva talán gyerekesnek tűnik, pedig nagyon fontos. Egyre nyíltabb mindenki, nagyon élvezem. Én alapvetően egy "hallgató" típus vagyok, általában nehéz magamról beszélnem, kivéve itt, ezen a helyen, és persze a blogban.

Dohányzás:

Nem dohányzom. :) Kibírom, ha dohányoznak mellettem, már nem sóvárgom, és nem is idegesít. :) Ez nagyon-nagy öröm nekem!!! Nem szenvedek egyáltalán. Úgy érzem, több erőm van, fittebb vagyok. Alapvetően sokszor idegeskedtem (szorongtam), szinte mindennapi rutin volt, de valahogy még ezt is sikerült legyőznöm. Egyszerűen nem idegesítem magam. Amit még észrevettem, hogy olyan mintha sokkal több időm lenne mindenre... Sokkal vidámabb is vagyok, felszabadultabb. Csupa-csupa pozitív érzés.

Általában:

Igen, nem véletlenül az a címe a blogomnak: negyedszerre sikerül... Már 3x próbálkoztam, talán ez az eufórikus állapot is megvolt, de igazából nem emlékszem rá. Azt hiszem a plusz, amit most "kapok", hogy kiadhatom magamból a rosszat és emellett próbálom a jót is. Ha óvatos lennék, azt jelentené, hogy még nem döntöttem el: leszokom. De eldöntöttem, ezért nagyon tudok örülni ezeknek a napoknak, ami szenvedés nélkül telik el. Biztosan a gyógyszer is benne van. De valami mégis más az előző próbálkozásomhoz képest. Hiszen a gyógyszer ugyanaz. Valahogy lelkileg vagyok jobb állapotban, azt hiszem, eddig tényleg csak próbálkoztam, most viszont elhatároztam: negyedszerre sikerül :)

Még 1:

Nem írtam róla, de valahogy fontosnak tartom: amióta kibírom a nemdohányzást, nem is kávézom. Mintha a kettőnek együtt lett volna értelme. Nem is hiányzik, se reggel, se napközben. A cigit letettem és a kávé is azonnal elmaradt, igaz először csak véletlenül, de ma már tudatosan. Talán a napi 1-2 szál bűnözésemben az is benne volt, hogy ott még ittam kávét, pl. 20-án is, egyszerűen a kávé "behívta" a dohányzós énemet. Egyszerűen félek kávét inni, de szerencsére nem is "kell", mármint nincs az, hogy imbolygok reggel, vagy lent lenne a vérnyomásom, vagy ilyesmi... Egyébként hihetetlen kávéfogyasztó is voltam, napi 7-8 (de szerintem több) tejeskávét megittam 1 nap. Csoda, hogy pörögtem? :)

Szólj hozzá!

Címkék: kávé leszokás csoportfoglalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr232474983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása