HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 10

2010.11.10. 07:12 Nofertete

Tegnap napközben nagyon jól ment minden, nagyon élveztem, hogy azt mondtam magamnak: Nem gyújtok még rá! Aztán eltelt egy kis idő, és még mindig: Nem gyújtok még rá! El is felejtettem jó időre, a dohányzósdit. :) Aztán amikor ittam egy finom kávét, rágyújtottam.

Este viszont buliba mentem, így visszajöttek a megspórolt cigaretták :(

Most reggel iszonyú fejfájásra ébredtem, és még csak nézek ki a fejemből...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr432437626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goyoq 2010.11.10. 11:29:25

A mai, vagy a holnapi az utolso dohanyzos nap ?

Sok sikert!!!

Nofertete 2010.11.10. 11:38:31

A mai :) holnap már nem fogok! :)
süti beállítások módosítása