HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 11

2010.11.11. 14:53 Nofertete

Reggel 6-kor felébredtem, elkészítettem a kávém, üldögélek kicsit, elnyomom a csikkem... Jesszus! De hát én ma már nem dohányzom! Na ezen olyan ideges lettem, hogy ittam még egy kávét és 9-ig elszívtam még 3 szál cigarettát. :(

A tervezett nap csúszik. Valamit nem csinálok jól.

Azt hiszem nem tudatosítottam este, elalvás előtt, vagy amikor még dohányoztam, hogy "TE VOLTÁL AZ UTOLSÓ SZÁL CIGARETTÁM!" - ma amíg ezt ki nem mondom, nem fogok elaludni.

Kicsit szomorú vagyok emiatt, sőt eléggé letört lettem. Ma eddig összesen 8 szálat szívtam el, és iszonyúan kapar a torkom is, köhögési rohamaim vannak (kb napi 40 mellett soha nem volt), ha rágyújtok abbamarad érdekes mód. Ez biztos a pszichés-kisördög...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr952441702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goyoq 2010.11.11. 18:25:13

Hajrá!!!

Egész nap oké voltam, aztán délután, kezdtem nagyon ideges lenni...este már fekvőtámaszokat nyomtam, 1 liter vizet megittam és egyszerre két rágót rágtam :D és megtettem...elmentem egy benzinkúthoz (ráadásul itt nem a megszokott márkák voltak)...visszafele úton egyből elszívtam kettőt.

Talán még sohasem volt ilyen nehéz leraknom :(

Holnapra még betervezek kettőt (hosszú nap) én szombattól szeretném egy jó időre lerakni...kiderül. :)

Nofertete 2010.11.11. 19:51:04

@goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D
süti beállítások módosítása