HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

december 6.

2010.12.06. 23:01 Nofertete

 Minden nap megnéztem a blogomat, de nem írtam... Miért nem?

1. Még magam előtt is szégyeltem, hogy mennyire instabil tudok lenni... mit is jelent ez? Hát nem, nem azt. Nem gyújtottam rá! :) De nagyon rossz passzban, leginkább hullámzóban voltam, vagyok... hát már ezt sem nagyon tudom. Amitől megijedtem, hogy nagyon elhúztam egy határidős munkát, de a végletekig, mint még soha. Egyszerűen nem tudtam dolgozni, hiányzott valami a számítógép előtt üléshez és a pörgős munkához... persze a cigi, kávé, stressz... ezek hajtóerők. Ebből maradt a stressz, hogy nem leszek kész. Valahogy nagy szerencsém volt, mert végül befejezem, de nem amiatt, mert megembereltem magam és leültem, és látástól mikulásig dolgoztam... valahogy a végén jól jöttek ki a dolgok. Ma már megkönnyebbült vagyok :) Ma mindent leadtam, lehet, hogy idén mégis lesz Karácsony :D

2. Nem akartam minden nap nyavalyogni, hogy most ez nem jó, most az nem jó! 

...

Ma már írok! Bizony, túllendültem egy újabb mélyponton. Talán ez volt eddig a leghosszabb. Még negyedikén eszembe jutott, hogy aznap írnom kéne, hiszen jubileum, akkor kezdtem el a terápiát, bevettem az első szem gyógyszeremet, úgymond, megpecsételtem: leszokom... 1 hónap alatt sokminden történt, sok jó, és sok rossz is. Volt sikerélményem, kudarcaim, visszaesésem, újrakezdésem. Voltam nagyon happy és végtelenül szomorú. Az egész 1 hónapos "múltamban" talán az egyetlen negatívum, amire nem számítottam: a hirtelen hangulatváltozásaim. Ezzel nem tudok mit kezdeni, eddig legalábbis nem sikerült... Szinte minden előjel nélkül berobban a rosszkedv, a sírhatnék, jó pár nap eltelik mire a jókedv megjön, de az is csak úgy... felébredek: ma jó kedvem van! slussz-passz! Most valahogy stagnálóan, félig-meddig jókedvű vagyok.

Idén december 10-én lesz egy csoportfoglalkozás, majd erre az évre vége. Hirtelen nem is tudom, lesz-e még... Remélem igen! De ha nem lesz én akkor is mennék, egy következő csoportba :) Akár csak mint csendes szemlélődő... 

Furcsa érzés ez a sóvárgás. Igen, sóvárgom a cigaretta után. Az egyetlen ami visszatart, hogy tudom, ha egyre is rágyújtok, lesz második, harmadik... hoppá: eltűnt 1 doboz és észre sem vettem! Azt hiszem a végletek embere vagyok: mindent vagy semmit :D

Vajon elmúlik valaha ez a vágy? 

 

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás leszokás sóvárgás rosszkedv csoportfoglalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr422498361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása