HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 22

2010.11.22. 17:01 Nofertete

Érdekes dolog történt velem az elmúlt két napban. Nem pontosan értem, de mintha kicseréltek volna... egy óriási belső nyugalom, elfogadtam, nem dohányzom. Ezzel egyidőben, mintha elvágták volna az agyamban azt, hogy kívánjam a rágyújtást, cigarettát. Mintha megundorodtam volna, amit nem nagyon értek, hiszen 2-3 napja még megvesztem azért, hogy rágyújthassak, mint ahogy meg is tettem... fura, fura, fura. Vajon mitől lett ez? Semmit sem tettem másként, máshogy, legalábbis nem emlékszem rá.

Mindenesetre most az 1 szál kilengésem után megint totál füstmentes vagyok, a különbség annyi, hogy ma pl. eszembe sem jutott, hogy dohányozni kéne...

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás leszokás

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr632465881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása