HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 5 #2

2010.11.05. 20:15 Nofertete

Délután elmentem a leszoktató csoportba. Az első alkalommal még kb. 15-en voltunk, ma 6-an jöttek el. Nagyon érdekes volt, hasonlón sosem vettem részt, csak filmekben látni ilyet, pl. az alkoholisták csoportja. Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen csoportfoglalkozás hatással lehetne rám. De igen! Pedig én még dohányzom, de olyan örömöt jelentett, ahogy ketten is elmondták, hogy már több napja nem gyújtottak rá, büszkék voltak magukra, és büszkék voltak arra is, hogy teljesen idegen emberek megdícsérik őket. Az hiszem a csoport ereje abban rejlik, hogy kötetlenül mindenki elmondhatja a sikerélményeit, és ha véletlenül kudarc éri (volt ilyen is) azt is, és segítséget kap... Talán csak egy más szemszögből megfogalmazott kérdést, ami rávilágíthat a "hogyan sikerülhet", vagy a "hogyan küzdjek másképp" gondolatvezetésre.

Nagyon hasznos a csoportfoglalkozás, először cikinek gondoltam, de nagyon örülök, hogy visszamentem, nem csalódtam, sőt! Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szeretne leszokni a dohányzásról, hogy csatlakozzon egy ilyen csoporthoz, óriási segítség!

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás leszokás csoportfoglalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr112426570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása