HTML

negyedszerre sikerül!

Negyedszerre ugrom neki ma a cigimentességnek, nem tudom lesznek-e "érdekes" részei, ha lesz megosztom...

Friss topikok

  • Nofertete: @goyoq: veled vagyok :) kösziiiii :D (2010.11.11. 19:51) november 11
  • Nofertete: A mai :) holnap már nem fogok! :) (2010.11.10. 11:38) november 10

Linkblog

november 20

2010.11.20. 21:48 Nofertete

A lónak (is :D) négy lába van, mégis megbotlik - mondják... hát még az ember, két lábon jár, tehát simán hasra is esik!

Ma délután bűnöztem, hazafelé jövet Kaposvárról, autóban utazva, nem túl izgalmas autópályán, rágyújtottam. És ami szörnyű, hogy jól esett. Úgy egyébként "nagyjából" füstmentes vagyok az utóbbi napokban... Én nem értem miért nem tudok túllépni, amikor nagyon megkívánom. Akkor jön ez a "nagyon sóvárgás", ha egyedül vagyok.

Nem adom fel. Habár most eléggé tanácstalan vagyok, valóban ennyire nehéz letenni a cigarettát? Ha kibírom napokig, miért rontom el az egészet? Úgy érzem, ilyenkor minden alkalommal újra kell kezdenem az egészet. Ami bosszant. Nem kicsit.

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás leszokás

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedszerre-sikerul.blog.hu/api/trackback/id/tr972462013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása